I denne artikel, gennemgår vi indstillingerne for modulet Aftalesedler. For at se disse indstillinger - gør følgende: 

1) Vælg "Global" i menuen
2) Åbn "Aftalesedler"
3) Vælg "Indstillinger"

1: Øverst har du forskellige indstillinger for hvilke oplysninger der skal vises i appen.

2: Her vælger du om priser skal være med eller uden moms. Vælges “inkl. moms” skal priser også angives med moms i appen når aftalesedlen oprettes. Modulet udregner ikke en pris ud fra en stykpris ekskl. moms.

3: “Tekst til bunden af udskrifter”: Her kan du tilføje en standardtekst der indsættes på alle aftalesedler. Det kan fx. være timepriser, betingelser og lignende.

4: “Årsag til aftalens indgåelse”: Der er som standard tilføjet nogle muligheder. Du kan tilføje flere ved blot at trykke i feltet og skrive en ny mulighed – tryk enter for at gemme den. Ønsker du at slette de eksisterende, klikker du blot på det lille kryds.

5: “Økonomiske konsekvenser”: Denne fungere på samme måde som ovenstående.

6: “Tilføj bogholderi e-mail”: Her kan du tilføje en person som først får besked når aftalesedlen får status “Klar til fakturering”. Vedkommende skal være oprettet som kontaktperson under projektets Projektorganisation.

Tryk “Gem” og dine indstillinger er opdateret. Husk at genindlæse appen for at kunne se de nye indstillinger.

Fandt du dit svar?