I forbindelse med vores opdatering i januar, introducerer vi også et nyt supportværktøj.

Fremadrettet, kan du få support via den lille grønne taleboble i nederste højre hjørne.


Hvor du før skulle åbne en ny side for at finde vores supportmateriale, sende en email eller en chatbesked - har du for fremtiden nem adgang til vores support direkte fra dit iKontrol-login.

Hjælpeartikler

Du kan søge i vores artikeldatabase direkte i supportappen - og se artiklen i vinduet. Vi tilføjer løbende materiale; både små "quick guides" og større artikler der omhandler hvordan du kan bruge iKontrol effektivt:

Chat

Finder du ikke det svar du søger, kan du kontakte vores support direkte i vinduet - chatten er åben i hverdagen fra 8 - 16 (fredag kl. 15:30). Skriver du uden for åbningstid, modtager vi stadig din besked og vil svare så snart supporten er åben igen. Svaret vil blot dukke op som notifikation på supportvinduet. 

Rundvisninger

Med det nye supportværktøj, bliver det også muligt at få en "rundvisning" på de enkelte sider i iKontrol. 

Første gang du åbner en funktion/side i systemet, vil der starte en kort gennemgang af skærmbilledet med info om fx. de forskellige knapper/funktioner og hvad de kan bruges til. Det foregår på den måde at vi trin for trin fremhæver en separat funktion, med en kort beskrivelse - når man er klar trykker man blot næste, eller på den knap der vises. 

Her kan du se et eksempel på hvordan det fungerer:

Har du spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at kontakte os. 

Fandt du dit svar?