OBS: Når du skifter side i iKontrol, lukker dette vindue. Klik her for at åbne denne artikel i en ny fane.

Hvis en bruger med en Androidtelefon ikke kan logge ind - og der ingen fejltekst står på skærmen, vil det med sandsynligvis skyldes at den pågældende bruger har afvist én eller flere apptilladelser.

Første gang der logges ind, vil telefonen bede om adgang til at benytte telefon, lokation, etc. afvises disse vil login ikke fungere.

Løsning

Du kan løse det ved én af følgende fremgangsmåder:

  1. Slet appen og installér den forfra - telefonen vil nu bede om de pågældende tilladelse igen (OBS: Sletning anbefales ikke umiddelbart hvis appen har været i brug på telefonen).

  2. Åbn telefonens indstillinger og ændr de pågældende apptilladelser. Dette kan vi ikke guide til specifikt da Androidtelefoner ikke er ens - der vil dog typisk være en sektion under "Indstillinger" der hedder "Apps" hvor man kan rette i tilladelserne.

Har du behov for yderligere hjælp, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores support.

Fandt du dit svar?