Brugeropsætning

Opdateringen af brugeradgangsmodulet berører den måde du opretter, indstiller og redigerer interne såvel som eksterne brugeres adgang på. Opdateringen berører brugeropsætningen på projekt- og kontoniveau.

Formålet med opdateringer er at gøre brugeropsætning merer brugervenlig, opdatere udseendet og samtidigt forbedre arbejdsgangene i systemet.

Opgavetyper

Foruden den visuelle opdatering af opgavetyper, har vi også haft fokus på at opdatere opgavemodulets funktionaliteter. Vi har bl.a. tilføjet muligheden for at oprette standard opgavetypeskabeloner og tilføje flere sorteringsmuligheder.

Vil du læse mere om de mere tekniske ændringer kan du klikke her.

Video- og artikeloverblik

Herunder, har vi samlet de videoer som du har brug for til at få et
overblik over de opdaterede funktioner.

Opdatering af brugeroversigt

Opret underentreprenør

Opret opgavetype

Opret ny bruger

Opret faggruppe

Opret ekstern organisation

Fandt du dit svar?